26 Kasım 2016 Cumartesi

TÜRKİYE FİZİKİ COĞRAFYA ÇIKTILARI


  • Türkiye Fiziki Coğrafya dersini alan öğrenciler Türkiye Fiziki Haritasında renklerin ne anlama geldiğini söyleyebilecekler. 
  • Türkiye Fiziki Coğrafya dersini alan öğrenciler Türkiye'nin matematik konumunu söyleyebilecekler.
  • Türkiye Fiziki Coğrafya dersini alan öğrenciler karstik alanların hangi bölgelerde yoğun olduğunu söyleyebilecekler.
  • Türkiye Fiziki Coğrafya dersini alan öğrenciler plato ve ovaları haritadan % 40 oranında doğru gösterebilecekler.
  • Türkiye Fiziki Coğrafya dersini alan öğrenciler bölgelerdeki iklim tiplerini yazabilecekler.
  • Türkiye Fiziki Coğrafya dersini alan öğrenciler Türkiye'nin orman bakımından en zengin olan bölgelerini söyleyebilecekler.
  • Türkiye Fiziki Coğrafya dersini alan öğrenciler karstik alanlar ve mağaralar haritasına bakıp aralarındaki ilişkiyi söyleyebilecekler.
  • Türkiye Fiziki Coğrafya dersini alan öğrenciler çığ afetinin hangi bölgede niçin oluşabileceğini anlatabilecekler.
  • Türkiye Fiziki Coğrafya dersini alan öğrenciler deprem bölgeleri haritasına bakarak birinci dereceden deprem bölgelerini haritada % 50 oranında doğru işaretleyebilecekler.
  • Türkiye Fiziki Coğrafya dersini alan öğrenciler heyelanın hangi bölgede yoğun olduğunu ve nedenini anlatabilecekler.
  • Türkiye Fiziki Coğrafya dersini alan öğrenciler genç volkanik arazileri haritada % 40 oranında doğru işaretleyebilecekler .
  • Türkiye Fiziki Coğrafya dersini alan öğrenciler Türkiye'de kaç fay hattının olduğunu ve bunların bulunduğu yerleri dilsiz haritada çizebilecekler.
  • Türkiye Fiziki Coğrafya dersini alan öğrenciler dilsiz haritada plato ve ovaları % 40 oranında doğru işaretleyebilecekler.
  • Türkiye Fiziki Coğrafya dersini alan öğrenciler akarsu ve gölleri haritada % 50 oranında doğru işaretleyebilecekler . 
  • Türkiye Fiziki Coğrafya dersini alan öğrenciler oluşumuna göre dağları sınıflandırabilecekler ve dilsiz haritada % 45 oranında doğru işaretleyebilecekler.
  • Türkiye Fiziki Coğrafya dersini alan öğrenciler Türkiye'nin en çok ve en az yağış alan bölgelerini ve nedenlerini açıklayabilecekler.
  • Türkiye Fiziki Coğrafya dersini alan öğrenciler sıcaklık haritasına bakıp bunları etkileyen faktörleri anlatabilecekler.
  • Türkiye Fiziki Coğrafya dersini alan öğrenciler harita okumayı anlatabilecekler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder